BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, November 3, 2010

Saat ni ..aku terlalu rindukannya...
dimana kah dia?
sihatkah dia?
bagaimana dgn imannya?
adakah dia juga seperti ku?
ataupun sebaliknya...
ya Allah, cukup sukar untuk ku lalui semua ini...
aku teralu rindu ya Allah...
perasaan rindu pada sesuatu yang tidak pernah ada walau sekilas didepan mata...
hanya perasaan cinta n kasih yang kuat terpateri dalam jiwa..
tidak tahu bagaimana untuk aku gambarkan perasaan rindu n sygku ini padanya....

kuatkan hati ku ya Allah..

ya Allah..jika benar dia milikku...
permudahkan lah pertemuan kami ya Allah
satukan lah hati kami ya Allah..
panjangkan lah umurnya..
berkatilah rezeki yang diperolehinya ya Allah..
kuatkan iman nya agar sentiasa berada di jalan yang engkau redhai..

Perkenankan la doaku ya Allah


kukirimkan rindu ini buat mu yang entah di mana berada..
moga kau sentiasa berada dalam cinta n naungan kasih dari -Nya..
aku hanya mengharap cinta yang halal..n di berkati-Nya
ku berdoa agar kau turut merasai apa yg aku rasa....
jika benar kamu adalah kiriman  Allah buat ku..
maka.. ku harap juga.cinta n kasih ku ini akan ku tanamkan  untuk mu bakal suami ku...
dan ku harap cinta kita kekal sehingga ke syurga...
Amiin.....

0 comments: